Máte firmu alebo e-shop a chcete znásobiť svoje online predaje? Možno je načase začať investovať do PPC. Chápeme, že ako malá firma si svoj rozpočet strážiť, no dobrou správou je, že PPC reklama je efektívna a stojí za to do nej investovať! Pýtate sa, čo je to PPC a prečo by som mal do PPC investovať?
Prečo by ste mali investovať do PPC?
Existuje mnoho efektívnych online stratégií na oslovenie zákazníkov, a práve PPC je jedna z najefektívnejších. PPC znamená platba za kliknutie. Zaplatíte teda vždy, ak niekto na vašu reklamu klikne a prejde na váš web. To je fér. Z hľadiska rozpočtu je reklama s platbou za kliknutie jedným z najlepších spôsobov generovania návštevnosti vašich webových stránok.
Oslovte a zapojte svoje nové publikum
Vzhľadom na to, ako často je internet v dnešnej dobe využívaný, je online marketing novou „nevyhnutnosťou“ podnikania. A jeden spôsob, ako efektívne zacieliť na správne publikum, je PPC, kde získate prístup k širokej škále faktorov zacielenia, ako sú demografické údaje, poloha a používanie kľúčových slov. To vám umožní dosiahnuť cieľové publikum, čo môže viesť k značnému výnosu.
Existujú aj pokročilé techniky zacielenia a marketingu, z ktorých môžete ťažiť, ak chcete stratégiu zacielenia na publikum posunúť ďalej a prehĺbiť s nimi vzťah:
- Obsahové kampane – tieto kampane vám umožňujú prispôsobiť a zobrazovať reklamy ľuďom, ktorí navštevujú iné webové stránky súvisiace s vaším produktom alebo službou.
- Retargeting alebo remarketing – táto technika vám umožňuje zobrazovať cielené reklamy vo vyhľadávaní tým, ktorí už navštívili vašu aplikáciu alebo web.
- Vytvorte povedomie o značke
PPC alebo SEO?
Ak chcete okamžitú viditeľnosť svojho webu vo vyhľadávaní, PPC je správna cesta.
Optimalizácia pre vyhľadávače (SEO) je skvelý spôsob, ako získať návštevnosť zadarmo, no môže trvať mesiace, kým si vybudujete povedomie o svojej značke.
Premeňte návštevníkov webu na kupujúcich
V neskorších fázach vášho marketingového pôsobenia nie sú generovaní potenciálni zákazníci iba pre návštevnosť, ale pre výsledky – napríklad nákupy na e-shope. To znamená, že títo ľudia častejšie klikajú na reklamy, ktoré zobrazujú riešenie (t. j. ľudia hľadajú nákup HNEĎ).
PPC generuje zisk
Okrem iných foriem marketingu poskytuje PPC vášmu podniku spôsob, ako dosiahnuť vysokú návratnosť investícií. Marketingový rozpočet je drahocenný až do posledného centu a pomocou PPC môžete obmedziť náklady kliknutím a mať úplnú kontrolu nad svojimi výdavkami na reklamu. Predtým, ako budete môcť generovať tržby alebo zisk so svojimi PPC reklamami, však musíte rozpoznať kľúčové slová pre vyhľadávanie súvisiace s vaším produktom alebo službou, ktoré prinesú výsledky.