Online svet je rýchly a neustále sa mení. Je len malé percento ľudí, ktorí v súčasnosti vôbec nepoužívajú internet, a preto je pravdepodobné, že všetci vaši zákazníci sú online. Takže áno, je dôležité mať vlastný web. Ako dokáže vlastná web stránka posunúť váš biznis?
Web je vaša digitálna vizitka
Webová stránka funguje ako digitálna vizitka spoločnosti: ľudia na ňu môžu znova prísť a v prípade potreby si pozrieť kontaktné informácie či ponuku služieb. Profesionálne navrhnutá, dôkladná a ľahko použiteľná webová stránka môže pomôcť ľahšie sprostredkovať potenciálnym zákazníkom, že ste renomovaná organizácia, s ktorou chcú obchodovať.
Budujte si dôveryhodnosť a značku
Jedným z hlavných dôvodov, prečo by ste mali mať webovú stránku pre svoje podnikanie, je zvýšenie dôveryhodnosti vašej firmy. Je pravdepodobné, že niekoľko poskytovateľov ponúka podobnú službu ako vy. Jedným zo spôsobov, ako môžete vyniknúť, je mať webovú stránku, ktorá vyzerá dobre a jasne oznamuje vašim spotrebiteľom kvalitné informácie.
Bez webovej stránky by ľudia mohli spochybniť vašu legitimitu podnikania. Mať webovú stránku je príležitosť urobiť skvelý prvý dojem a poskytnúť ľuďom pohodlie, že ste skutočná firma.
Noví zákazníci aj do kamennej predajne
92 % hľadajúcich si vyberá firmy na prvej stránke miestnych výsledkov vyhľadávania. Každá firma sa chce zobraziť na prvej stránke výsledkov vyhľadávania Google. Nepodceňujte jej dôležitosť. Čím nižšie sú výsledky vyhľadávania na prvej stránke, tým nižšia je miera prekliknutí. Väčšina ľudí klikne na jeden z troch najlepších organických výsledkov. Vyhľadávanie Google na prvom mieste v počítači má mieru prekliknutia okolo 35 %.
Vaši zákazníci vás spoznajú
Asi 90 % návštevníkov webových stránok najskôr hľadá stránku produktov/služieb spoločnosti. Potom sa prehľadávajú ďalšie sekcie stránok. Toto je váš priestor na predstavenie rozdielu vašich produktov/služieb. Vybudujte si lepšie spojenie s cieľovým publikom.
Web vám uľahčí prácu
Mnohým firmám telefonujú potenciálni alebo existujúci zákazníci a kladú im jednoduché otázky o mieste a otváracích hodinách. Obchodné informácie by mali byť na vašom webe ľahko dostupné. Rovnako tak často kladené otázky. Môžete obmedziť počet telefonátov na podporu a zvýšiť spokojnosť zákazníkov.
Web je k dispozícii stále
Na rozdiel od vašej firmy, ktorá s najväčšou pravdepodobnosťou nefunguje alebo nekomunikuje so zákazníkmi mimo prevádzkových hodín, váš web zostáva otvorený 24 hodín denne, 7 dní v týždni. To znamená, že aj keď vaši zamestnanci nie sú k dispozícii na interakciu s ľuďmi, ktorí s vami chcú obchodovať, váš web je prístupný a schopný poskytnúť užitočné informácie, slúži ako kontaktné miesto alebo dokonca umožňuje zákazníkom nakupovať alebo objednávať.
Web vám otvorí cestu k online marketingu
Ak plánujete využiť digitálny marketing na zvýšenie svojich potenciálnych zákazníkov a rozvoj svojho podnikania, pravdepodobne budete chcieť zvýšiť návštevnosť webových stránok alebo vstupnej stránky. Aby ste to urobili efektívne, využite historickú návštevnosť vašich webových stránok, aby ste mohli zacieliť na najkvalifikovanejších zákazníkov a dosiahnuť najlepšiu návratnosť investícií do reklamy. Toto nie je možné nastaviť retroaktívne, takže je najlepšie spustiť webovú stránku čo najskôr, aj keď práve neplánujete zobrazovať reklamy.
Google podporuje lokálne firmy s web stránkou
Google hodnotí miestne firmy vyššie, keď ľudia, ktorí hľadajú, používajú mobilné zariadenia. Ak máte firemný web optimalizovaný pre mobilné zariadenia, získate šancu využiť výhody preferenčného zaobchádzania so spoločnosťou Google a zobraziť sa vyššie na stránke s výsledkami. To zvyšuje vaše šance, že spotrebitelia objavia vašu spoločnosť vo chvíli, keď ju hľadajú, a znamená to, že sa s väčšou pravdepodobnosťou skontaktujú.
Ak chcete rozšíriť svoje podnikanie a získať nových zákazníkov, webová stránka je dôležitou stratégiou. Malé podniky, ktoré experimentovali so spustením webovej stránky, sú spokojné so svojím úspechom. Prieskumy na webových stránkach malých firiem ukazujú, že 81 % spoločností, ktoré spustili webové stránky, rástlo, ako ich podnik rastie, a 97 % majiteľov malých podnikov by odporučilo mať webovú stránku iným majiteľom malých podnikov.
Vaša konkurencia je online a rovnako by ste mali byť aj vy. Zvýšte povedomie o svojej značke pomocou webovej stránky. Hlavným účelom webových stránok je zaujať návštevníka, a potom ho zmeniť na zákazníka. Takže áno, mať web stránku sa oplatí.